Psihologie în design web: cum să influențezi alegerea consumatorului
Piața de dezvoltare web este una aglomerată , iar consumatorii au răsfățat de alegere. Prin urmare, a avea un site web care servește drept carte de vizită nu mai este competitiv. Site-ul dvs. ar trebui să acționeze ca un instrument de vânzare directă. Deci norocul nu este un plan aici.
Suntem mari abonați la ideea că psihologia în design reglementează. Folosind anumite declanșatoare psihologice, puteți influența alegerea consumatorului, adică împingeți utilizatorii să urmeze calea sau acțiunea dorită. În plus, acest lucru va duce la o mai bună rentabilitate a investiției pentru dvs.
Acum că știți că designul site-ului web poate genera vânzări, permiteți-ne să aruncăm o privire mai atentă asupra anumitor tehnici și efecte utilizate pentru a atinge acest scop.
Efectul de poziție în serie
Ebbinghaus, acesta se referă la tendința unui utilizator de a-și aminti primul și ultimul element dintr-o serie, mai degrabă decât pe cele din mijloc. În funcție de poziția căreia îi acordă o atenție sporită, efectul de poziție în serie este subcategorisit în efectul de primație și efectul de recentitate.
Efectul de primație afirmă că utilizatorii tind să-și amintească primele elemente cu o acuratețe mai mare datorită efortului mic de procesare petrecut pentru repetarea articolului. Foarte asemănător cu bias-ul de ancorare , efectul de primație presupune că primele informații sunt mai importante decât următoarele.
Mai mult, teoria din spatele efectului recent este că indivizii sunt înclinați să-și amintească elementele la sfârșitul unei secvențe datorită păstrării lor în memoria pe termen scurt.
Efectul de poziție în serie arată clar că puteți controla comportamentul utilizatorului plasând articole sau informații într-o anumită ordine. Acum, să aruncăm o privire la câțiva pași către crearea unui design mai bun pentru a crește vânzările.
Începeți cu cel mai scump articol
Una dintre modalitățile de a valorifica efectul de poziție în serie este să puneți pe primul loc cel mai scump articol din planul dvs. de abonament plătit – pentru a atrage atenția clienților.
Cu toate acestea, țineți cont de publicul țintă. Nu stabiliți un preț prea mare pentru primul articol – nu va funcționa pentru cumpărătorii experimentați și persoanele cu abilități cognitive mai mari. În schimb, păstrați prețurile realiste, în limitele ofertelor dvs. obișnuite